دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی با لینک مستقیم

بروزترین سایت برای دانلود آهنگ جدید

بایگانی
  • ۰
  • ۰


دانلود آهنگ جدید علیرضا طالیسچی با نام موهات

متن آهنگ جدید علیرضا طلیسچی بنام موهات

عکساتو دونه دونه روی دیوارای خونه هر روز می بینم ولی کی قدر میدونه

این حس دلگیری که خیلی ازم سیری

دست از سرم برنمیداره که بی من کجا میری

نبودنت شده عادت این روزا کمتر شده علاقت

این روزا من بی خیال من

جای اینکه من از فکر تو درام هر روز واضح تر میشی برام

تا بود عطر موهات این دور و اطراف بود کاش دلتم مثل موهات صاف بود

عطر موهات این دور و اطراف بود کاش دلتم مثله موهات صاف بود

آهنگ جدید علیرضا طالیسچی موهات

دست رو موهام میکشه می ترکه سرم

دوست دارم از تو و قلبم هر دو بگذرم

فکر اینکه تو موهاتو شونه میکنی انگاری داری منو دیونه میکنی

قلبی که نمیرسه به اونکه خواسته بهتره همین الان همین جا وایسه

اینکه رسمی عاشقی با این و اون نیست این همه قهر که دیگه قرارمون نیست

عطر موهات این دور و اطراف بود کاش دلتم مثل موهات صاف بود


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی