دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی با لینک مستقیم

بروزترین سایت برای دانلود آهنگ جدید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو  به نام اطمینان

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو  اطمینان

متن آهنگ جدید امیر تتلو اطمینان

اطمینان نداریم به هم اون همش داد میزنه سر من

مگه قول نداده بود صد دفعه که هر طرف باد میزنه نره نه

بهش میخوام بگم همین امروز جمع کنه بره فکر کنه که غریبه م

من عشق میخوام بزار بره اصلا منم میتونم فکر کنم همچین آدمی رو هیچ وقت ندیدم

اطمینان مهمترین چیز بود که نداشتیم عزیزم نه تو به من نه من به تو

و گرنه  هیچی نبوده بخوای و ندم به تو نگو متوجه شدم بد حرفتو

آرامش نزاشته بود واسم و فقط دنبال هیاهو بود

درا رو قفل میکرد بی جهت بهم می گفت نمیخوام نیا تو

اطمینان این وسط نبود سر لجبازیا ذهنیتا خراب بود

دلشو میزدم دو روز یه بار بهونه می ساخت هی بی هوا برام زود

اطمینان مهمترین چیز بود که نداشتیم عزیزم نه تو به من نه من به تو

و گرنه  هیچی نبوده بخوای و ندم به تو نگو متوجه شدم بد حرفتو

برای دانلود آهنگ جدید تتلو به نام اطمینان اینجا کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی